Herkese Merhabalar,
Bende uzun zamandır bu uygulamada bir sürü soru işaretime cevap buldum..Hergün 00.00 da bebegım neye benzedi kaç günlük oldu dıye gitip bakanlardanım..
Benim zorlu bır hamılelık surecim geçti..Bulantılar, kusmalar, uyku hali.. Ths, sona dogru erken dogum riski ilaçlar, yınr bulantılar yorgunluk ve sinirlilik hali gibi seyler ile hormonlarım zirvedeydı..
10 Aralık 2022 08:55 de kızım dunyaya geldi 🙏🏻
Ben kan verirken bile bagıran bir tipim, damardan kaç kez kan alırken iğne cıktı..Hap yutarken bile zorlanırım..
Doktorum ile spinal anesteziye karar verdık -ben tamamen uyutulmak istiyordum..-
Sabah 7 gibi hastahanede olduk odamıza cıktık, nst baglandı. Damar yolu acıldı, en buyuk korkularımdan bırı damar yolu, sonda ve soinal iğnesiydi..Damar yolu 3 sn hafif bir sızı bitti gitti. Ameliyathane ye indiğimde çok korktum o aletler cihazlar çok korkuttu.. Anestezi doktorum geldi sarıldı guven verdı ve uygun olan pozisyona gecirdi igne cok hafif hissettim ama öyle bir acı ya da dayanıkmayacak bırsey değildi.. Igne deki ilaçı bıraktıkca bır sıcaklık ve uyusma hıssettım. Hemen sondayı takmak istediler bagırdım hıssedıyorum bakın ayagım oynuyot takmayın dedım 30 sanıye bekleyip taktılar dokunmaları ılk basta hıssettım ama baska bırsey hıssetmedım.Doktoruma bekleyın dediğimi hatırlıyorum sadece temızlık yapıuorum dedı bırsey yapmıyorum suanda ded be 3 ya da 4 dakıka sonra bebeğimin sesini duydum 😢Çok farklı bir duyguydu hemen gosterdıler ellerini parmaklarını optum aldılar ve baska odada testlerını yapmaya goturduler o sırada cok agladım neden goturuyorsunuz diyıp durdum yogun bakıma mı aldınız dedim korku yerını bebeğime birsey mı oldu endısesıne cevırdı. Kapıda babasını da alıp yenıdogan bakım odasında hazırlamıslar guzel kızımı..Daha sonra ben kızım gitti diye aglamaya başladım ameliyathanede anestezi doktorum hafif bır uyku için ilaç verdi ama gozlerım kapalı ben uyanık gibiydim. Hala konusuyordum😁08:45 gibi başladı operasyon 09:30 da ben cıkmıstım.. Ameliyat en kolayı diyordu doktorum en bastan beri hep kızıyordum benı kescekler ellerimi baglayacaklar neyı keyıflı neyı kolay diye ama en kolay kısmı ameliyatmiş…
Sonda damar yolu epinal igne yi aylardır kafamdan atamıyordum ama cok gereksız kaygıymıs hıcbırseymıs…
Ameliyattan sonraki surec gercekten zor dıkısler, agrılar, emzirme, sut sorunsalı daha cok ınsanı zorluyor..
Ama hiçbirsey onu kucagınıza alıp koklamanın onune gecemıyor. 2 gecedır 4 5 saatlık uykulayım ama uyuyamıyorum yanında bekliyorum ızlıyorum bu anlatılmaz bır duygu.
Birde herseye pozitif yaklasın korkmayın hersey cok guzel olacak🙏🏻Şimdiden herkese keyifli dogumlar ve güzel surecler diliyorum.Herkesin bu anı yasaması umuduyla..