Dün 13.00 gibi birden ishal olmuşum altıma yapmışım gibi his geldi. Gittim bı baktım çamaşırim yaş olmuş bekledim biraz belki şu değildir diye bu arada 38+2 deydim. Peçete koydum hep yaş oldu. Eşimi aradım böyle böyle diye. Sancim olursa ararım tekrar diye tamam dedi. Bı duş aldım ama sancım yoktu. 15.30 gibi biraz geldi o arada evi topladım eksik eşyalarım varsa ona baktım. Arkadaşımı aradım yakın o geldi annem ve Kayınvalidem yakınımda değillerdi. 4 doğru hastaneye gittim. İlk gebelik bu arada burda okuduğum gibi de hiç olmadı 6 gibi hastane ye yattım. Suyum geldi diye açıklık yoktu ama dün gece ara ara geliyordu yanımda kimse yoktu. Zaten doğumhane deydim yani oda gibi ama aynı zamnada doğum hane tek sen kalıyorsun doğumunu aynı yatakta yapiyosun. Başkalarının doğum larini görmüyorsun ama duyuyosun herşeyi bağırmayi falan ben de diyorum manyaklrimi bunlar niye bu kadr bağırıyorlar sanki ne olmuş diyom. Tabi Başıma gelecekleri bilmeden sabah 8 9 kadr beklediler saatte bı doktorlar ve asistanlar geliyo kontrole açıkliga bakıyorlar yok hep 2 santim suyum geleleli kaç saat olmuş hala yok tabi ben vidyolar da izledim herkes normal doğuruyo. Ben tabiki ömrümden ömür gitti suni sancı verdiler İlk bir saat bişey yok sonradan acayip sancı geliyo öyle böyle değil doğum anı değil de o sancıları çekmek ölüm. Gündüz bugün 11 de sancı gelince ıkınma hissi geliyodu. Artık bı an önce doğurmak istiyorum ama diyorum kesin gelmez daha ben normal doğurmak istemiyorum.sezaryana alın beni diyorum. Onlar da isteğe bağlı alamıyoruz zaten bebek gelmek üzere dayan dayan. Bı yandan kendime Laf diyorum yok bı dhaa çocuk falan salaksın sen gidip sezaryan Olcan işte ne güzel falan diye diye 12.12.2021 saat 11.15 de geldi kizim. Bide bir gün boyunca hiç bir şey yemedim çocuk olunca ikinamadim bile gücüm kalmadı. Siz özellikle aç gitmeyin.bu kadr zor olacağını bilmiyordum ama bı şekilde oluyo işte. Her zman pozitif doğum da olmuyo kendinizi her türlü şeye hazırlıklı edin. öpüldünüz 💋