Aleynaozkayaa Bu gece kasıklarıma öyle bir agrı girdi ki uykudan nasıl uyandıgımı anlamadım aha dedim doğuruyorum eşimi kaldırdım kasıklarım resmen yırtılıyodu ne kalkabiliyorum ne yatabiliyorum yatagı yorganı sıkıyorum böyle bi sancı yoktu bu en agırıydı bu gece 15 dk falan sürdü sonra hafifledi sabaha kadar hafif sancı olarak devam etti. Zaten bir haftadır gece uyandıran sancılarım var ama bu kadar agır olunca çok korktum. 35+2 haftalık hamileyim sizce dogum mu yaklaştı
Eliffff Aleynaozkayaa canım doğum sancısı belden başlayıp kasıklara doğru yayılıyormuş.ve sıklığı ve şiddeti giderek artıyormuş.pozisyon değiştirsen bile geçmiyormuş.senin vücudun şuan doğuma hazırlık yapıyor bence
Aleynaozkayaa Beneğin kafası zaten kanalda böyle sancı oldukça kasıklarımda resmen kafasını hissediyorum öyle aşagı iniyor ki üç beş santim daha inse çıkıcak gibi oluyo😢
Elifs Ben de 35+3 um.ilk defa bu hafta vajinada batma ve sanki adet olcakmisim gibi hafif agri hissetmeye basladim.benim bebegimin basi da bayagi asagidaymis.siddetinden ziyade bu sancilarin sık sık gelmemesi önemli diye biliyorum.yani birkac gunde bir oluyorsa skinti yok cunku bebek basini kanala soktugu icin genisletiyormus buyuzden oluyormus