rgk pijamaboregi bi kere daha olumsuz yazmaya geldim😝 esaraakinbutik uzak durun. yaptırdım ilk yıkamada kumaşına iplik boyası cıktı. 15 dk yıkamada 30 derece. aşırı kalitesiz
Defneismam pijamaboregi bende çok baktım canım ama 10 lu hastane çıkısı 250 TL altında yok bir hesap var ama nohut pattaniye de dahil 260 TL dedi bana kumaşı da pamuklu penye imiş
Selenaysss pijamaboregi canım sennakisevi’nde yaptırmıştım ben 200 tl 10 şu isimli hastane çıkışı kumaşı çok güzel geldi nakışıda ürünlerin baya özenliydi
rgk Civcivinannesiii 85 idi fiyatı dolap üzerinden aldım komisyon ve kargoyu ekledi tabiki kabul etmedi, binden fazla yaptık böyle şikayet gelmedi diyo. o ipleri bi tek bende kullanmışlar heralde! ki sadece tek o tulumu yıkadım
Civcivinannesiii rgk kotü olmus yaa uuzuldum adiniza. Sayfa adiniz not alayimda bende gitmeyim oraya🙈🙈🧚♀️
Fundabshn pijamaboregi Madre bebek sayfasından 10lu takımı 185 tlye yaptırmıştım şuan ne kadar bilmiyorum ama bakın isterseniz 💐♥️
Fundabshn pijamaboregi Ben çok beğendim canım kalitesini, lohusa takımlarımı ve puset örtümüzüde bu sayfadan yaptırdık sonrasında 💞
sumeyyearas https://imgyukle.com/i/k6g62M https://imgyukle.com/i/k6g4Oy Instagramda Efuliannebebektasarim sayfasından yaptırdım.
pijamaboregi lavininannesii hayııırrr unutmadım unutur muyum sadece biraz gündemden uzak kalıyorum🥺❤️ Nasılsın nasıl gidiyor?
lavininannesii pijamaboregi askılardan sonra mı böyle bi karar aldın ? Ben de zaten artık az giriyorum buraya. İyiyim kızımla yuvarlanıp gidiyoruz kuşumm sen nasılsın bakalım nasıl gidiyo 🥰