Handannn35 acile gidip yine de bı muayene olmanızda fayda var benim ikinci gebeliğim ve sekizinci haftadan beri kanamalarım vardı 25. Haftada bitti devamlı ilaç iğne vs kullandım düşük riskim vardı ama kanama beklenecek birşey değil riskim olmasına rağmen her kanamada acile gitmem gerektiğini söylüyordu Doktorlar bence hiç beklemeyin hemen acile gidin bir sorun yoksa bile tedbiri elden bırakmamak gerek