Kızlar merhaba ben ikizlere hamileyim 32+2 deyim bugün bir haftadır neler yaşadım bir bilseniz. O kadar çok akıntım oldu ki bebeğim suyu geldi sandık test üstüne test yapıldı gelen suyum değil ama bebeklerden birimin suyu sınırda her gün nst ve ultrasona giriyorum . Gittiği yere kadar diyor doktorum 34 ü görebilsek iyi ama çok sancım oluyor başına böyle bişey gelen var mı ??