Kızlar ben suan 11+3 günlük hamisim önümüzdeki hafta sonu kontrolüm var .3 hafta önce kontrole gittiğimde 1,5 hafta falan geriden geliyor geç oluşmuş dedi doktor . Bu durumu yaşayanlar var mi? Geç oluşan , bir sorun olmaz dimi ? Haftasına yetişiyor mu sonradan ?