Sedaceylan Merhaba… 15+6 haftalığız brl ağrısı zaten aşırı şiddetli var. Bir de karın ağrısı regl sancısı gibi.. benim gibi olan var mı ? İlkinde hiç böyle değildi endişeye kapılmıyo değilim bazen. Normal mi bu?
Fjjfjdjfjf Vallahi bende ayni sekil sağa donuyom canım acıyor sola donuyom aynı okadar siddetliki bide kasiklarim şişti idrar yolu enfeksiyonu dedi bi tane suya karistirmali ilaç verdi 1 seferlik hiç etkisi yok çok kötü ama