Bebeğiniz büyümeyi sürdürdükçe, rahminiz gerilmeye başlayarak kramp tarzında ağrıların oluşmasına neden olur. Bu ağrılar olması gereken ve normal kabul edilen ağrılardır.
Uygulamada bende bu şekilde yazıyor ben 8. Haftamdayım hala devam ediyor korkmana gerek yok şiddetli ağrın olmadığı sürece