zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2 haftadır arada bi pıtpit diye hareket hissediyodum arada ama dün ve bugün bisey hissetmiyom pitpit diye normal mi acaba arada mi hissedilir bu haftalar da acaba kafama takıldı da
Busekalcik zeynnn5441 çok normal 28 den sonra düzene giriyor arada bir durgunluk olabiliyor misal 33 olduk gündüz hiç hareket etmeyip gece hareket etmeye başladığı oluyor