UmutveAnnesii Kızlar Bebek odasını boyatıcaz bu aralar gri tonlarında hatta Marshall gelin telini düşünüyorum ama duvarda nasıl durur bilmiyorum katologdakiyle duvarda aynı durmuyor bazıları önerebilceğiniz marka/ renk varmı
Petula UmutveAnnesii gri ve lila yaptim ben cok hos durdu birde kagittan kuşlar yapip tavandan ip ile aşagi sarkittim degisik hava katti boyamizin markasi dyo silinebilir lila olan boyayida duvari ikiye bölduk zinzag seklinde alt kismi lila ust kisimlari gri yaptik😊
gurbetcianne97 UmutveAnnesii biz böyle bir renge karar verdik. Bebeğin şuan beşiğinin olduğu duvar bu şekil mavi diğer duvarlar beyaz. Kız olsaydı da bu tür bir mavi tonu tercih ederdik psikolojik açıdan. ☺️ Oda küçük olduğu için bu açık mavi şuan mobilyalarla çok tatliş bir ferahlık kattı. Belki fikir olur. ☺️ https://imgyukle.com/i/k6Iy4M
UmutveAnnesii evlatkokusu0806 Bende aslında düşündüm öyle ama eşim pek öyle şeyler sevmiyor erkek bebek bekliyoruz biraz gıcık o konularda 😀
Usenmezz99 UmutveAnnesii bir instagram hesabında görmüştüm bir sayfa çok hoş sayfanın adı duvar kağıdı marketi 😊🌻🌻
UmutveAnnesii Petula eşim takıntılı renk konusunda malesef hayatta lila vs yapmaz 😀 montessori düşünüyoruz yatağın arkasını bantla gri tonları yapcaktık ama çatısı olcağı için görünmez boğar diye vazgeçtik 😊
Kubrailkan Bizde gri düşünüyoruz bebeğimiz kız 🥰 pembe vs düşünmedik hiç eşyalarında da genelde soft tonlara yöneliyoruz 🥰 ama boya henüz araştırmadık🙊
UmutveAnnesii Kubrailkan biz bu ay yapcağımız için odayı araştırmaya başladık ama karar veremiyorjz 🙂
gurbetcianne97 UmutveAnnesii teşekkür ederimmmm🥰 beşiğiyle vs de ton şöyle duruyor. https://imgyukle.com/i/k6HoSp 🥰🥰🥰
Beyza5353 gurbetcianne97 benim eşim de pokemonları çok seviyor 3 tane pokemonumuz var sizde aliexpresten mi aldınız çok güzelmiş :)
BabyLoveeee UmutveAnnesii ben gelin teli boyattım ama katalogtaki meteor gibi oldu bir tık koyu çıkıyormuş ben meteor istediğim için bir açığını yapmıştım sende gelin telinin bir açığını yap yani
gurbetcianne97 Beyza5353 biz de eşimle çok seviyoruz. Aldığımızdan beri eşim Balbasauuuurrrrrr diye bağırıp duruyor. 😂😂😂 oyuncakçı mağazasından aldık 🥰🥰
Beyza5353 Slcnslcn gurbetcianne97 çok güzelmiş güle güle kullanın Türkiye’de görmedim hiç ayıptır sorması hangi mağazadan aldınız 😅