Ben 2 hafta önce sanırım geçirdim. 32. Haftamdayım. Grip gibi başladı. Aşırı halsizlik oldu. Tat koku gitti.Öksürük oldu Aşı da olmamıştım. Moralimi yüksek tutmaya çalıştım. Sürekli greyfurt suyu,portakal suyu içtim. Eşim ilik kaynattı yemeklere koydu. İştahım yoktu ama yemek için kendimi zorladım. Moralimi yüksek tutmaya çalıştım. Hastane yüzü görmeden atlattım çok şükür. Tat koku yavaş yavaş geldi