Sabriye1 Kizlar az onçe büyuk toletime gittim yaptim gayet normal şekilde ve bi sildim kan vardi peçetede hani anlayamiyorum nerden geldi bu kaan kirmiziydi sizce nişan ola bilir mi yada ne?
Mminikmucizemmm Sabriye1 kan pıhtı gibi aktı mı yoksa tuvaletinizi yaptığınız yerden mi geldi birkaç damla gibi? Hemoroidde de kanama oluyor o yüzden soruyorum
Sabriye1 Emine-27 4 gün onçe yine gelmişti aynisi hastaneye gittim yatişim yapildi 4 gün kaldim dün geçe eve geldim şimdi yine geldi?
Sabriye1 Mminikmucizemmm işte onu anyamiyorum normal şekilde yaptim toletimi sonra sildim peşetede kan vardi kırmizi az değildi yani
Emine-27 Sabriye1 yine doktora görünmenden fayda var canım birşey diyemiyorum ama ben oldugunda ben bekledim bigün sonra suyum geldi az o zmn doktora gittim doktor 5 cm açılman var doğum başlamış dedi ama bende sancı yoktu bi kaç saat sonra sancımda başladı tabi herkes aynı olmuyor
Mminikmucizemmm Sabriye1 bende hemoroid ilk başladığında tuvaletten sonra minik kanama olmuştu da o nedenle sordum ama yine de doktora sormakta fayda var ben o dönem hamile değildim o nedenle çok paniklememiştim
Mminikmucizemmm Sabriye1 benim ilk ağrı yoktu kan gelmişti sonra ağrılarım ve tuvalete çıkarken zorlanmalar başladı
Umudayolculuk36 Sabriye1 nişan canım büyük ihtimalle benimde oldu ilişkiden sonra doktor rahim ağzı yumuşamış dedi