Roses ben Antalyalı değilim ama arkadaşımın nerdeyse 3-4 kuzeni birden Halil beyde doğum yapmıştı deneyeyim dedim çok da memnun kaldım. Hastane küçük yani çok da hoşuma gitmiyor ama Zaten Halil beyin hastaları onun için gidiyor hastane için değil. Benim de evime yakın baya rahat ettim o yüzden