2melekannesi_ yarın sabah doğum. 🙈 37+4.. İkinci sezaryen. Spinal düşünüyorum. Bebek aşağıda hem de çok, normal doğum pozisyonunda. Dikişlerime baskı yapıyor. Gelmeye pek meraklı minik fare 🐭
Evde ki bebeğimle vakit geçiriyoruz. Son kez evi sil süpür toz al yaptım. Her yer mis tertemiz.. Biraz korkuyorum, biraz endişeliyim, gerginim, heyecanlıyım. Ameliyat sonrası beni çok geriyor. O ağrı,acı,ayaklanma,yeniden iyileşme.. 😓
2 yasındaki bebeğim için hemen ayaklanmam gerek, toparlanmam gerek. Karmakarışığım.