Ne yazık ki bende yaşadım hastanede yattım peotrin kaçağı ve gebelik zehirlenmesi oldu. Alfamet kullandım adalat kullandım 37 de doğuma alındım. Kötü haber şu ki doğum yapınca geçmiyor… Bebeğim 10 günlük tansiyonum hala yüksek ve ilaçlara devam ediyorum. Umarım bir an önce geçer