gnccnszmhappy 7. Hafta içerisindeyim arasıra hafif şiddetli kasık ağrılarım oluyor. Yaşayan var mı normal midir?
Esrabz gnccnszmhappy hamileligin ilk haftalarinda oluyor genelde korkma bende yaşadım. Ağrın sürekliyse dinmiyor ve kanaman felan varsa doktora görün derim canim.
Kevser26 Evet cok normal ilk 3 ay geçene kadar adet sancısı ve benzeri ağrılar kasılmalar oluyor bazen dik duramıyorsun bende de olmuştu. biraz ayakta iş yaptiginda hemen kasıklarına vuruyor . eğer çok aşırı kanamaların yoksa pembe akıntıların da olabilir korkma ama doktorunla gene de iletişimde ol 😊
Dygeymen Normal canim bende cok sikayetciydim doktrm rahim genisledigi icin oldugunu soyledi bi oda bile supursem sancilaniyodm korkutma kendini icini rahay tut
gnccnszmhappy Doktora yazdım gel bakalım dedi gideceğim kızlar bakalım umarım kötü bişi yoktur. Öncesinde düşüğüm olmuştu biraz panikledim açıkcası