Crn_32 Mantar enfeksiyonu olup da vajinada normal dogum yapan varmı bu durum riskli mi bebege gecermi fikri olan yazabilirmi kızlar
Crn_32 Yokmu bilgi verecek olan Doğum olcak bikac güne ama aklıma takıldı engel mi doguma kimisi bebege geçer diyor
Serapcemre Crn_32 Allah korusun ama yogum enfeksıyonunuz varsa bebeğe geçebiliyormuş😒 ve dua edelim de geçmesin benm de idrar yolu emfeksıyoonm vardı şükür geçmedi
Crn_32 Serapcemre bende bundan korkuyorum devlete mecburi Doğum yapıcam normal dediler enfeksiyonumu bildikleri halde aklımda kaldı geçer mi diye inşallah gecmez