Gamze255 Nst ye sokar agrlarim var dyince aslında doktordan doktora değişiyor olablr ben defalarca soledim sncilarim çok oluyor dye devlette özelde 31 de başlattılar sezeryan olacagimda 33 haftalıkken belli oldu devlet özde mecburi sezeryan dedi özelde devam ettim bend e Perşembe sabahı sezeryan olacam