Ben Boğaziçi üni kampüsüne gömmeyi planlıyorum😀 ikinci üni olarak yazılmıştım, çalışırken hazırlığı okudum, sonra bi takım sorunlarım oldu, Covid başladı derken okulu unuttum😂 sonra da evlendim, şimdi hamileyim. Bu konuyu bi yerde okudum, eşime dedim o zaman Boğaziçi’ne gömeriz💫 kaydım silinse de bi gün tekrar yazılacağım ama şu an devam edemem.