Sevda555 Kizlar kacinci haftada sezeryan oldunuz benim dogümum mayis 11re den geliyo sizce 1 hafta ònce olur mu
isimsizhesap Sevda555 5 ayın var daha çok erken bunu düşünmen için sorunsuz gebelik yaşarsan da 38. Haftanda olursun bence
Zehratay Sevda555 doktordan doktora değişir genelde 38 de alıyorlar benim doktorum bi sıkıntı olmadıkça 39 bekliyorum dedi
Evrim1906 Sevda555 oğlum da kontrole gittiğim acil sezaryena aldılar 36+3düm planlı sezeryan olursa bebeğin ve annenin sağlık durumuna göre 37.haftadan sonra yapıyorlar ama genelde 38 sonu yada 39 da yapıyorlar
Anemoniasp İlk gebelikse 39 bitiminden sonraya gün veriyorlar. 2. Sezaryense duruma göre 38 den sonraya gün veriyor doktorlar