Zeyneb_kymz ilk 3 ay boya yasak kafanda herhangi bir yara olur kandan bebeğe geçer diye. sonraki aylarda organikle boyayabilirsin ben ilk gebeliğimde de bunda da boyattım. Drumda da izin verdi arkadaşlarımın drlarına da sordurmuştum. He kimisi için şart değildir benim beyazlarım çok fazla kendimi de salmak istemediğim için boyattım🌸