rengarenkduduv
Geçmiş olsun canım benim 🤲 sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
Benimde öyle segirme ve göz dalmaları şeklinde oluyor dalıyorum sesleri duyuyorum ama o an konuşmak istemiyorum falan bende epixx 500 mg kullandm ama 2 yıldır kullanmıyorum normalde Manisa’ya gidiyordum doktorum çok güzeldi ilgiliydi ve işinide biliyordu buradaki doktorlar anlamlıyor sanırım Eeg filmlerimi gösteriyorum evet epilepsi var ama nöbet geçirmiyorsan epilepsi saymıyoruz diyorlar demekki başka bişey var ki Eeg değişikeorunlu çıkıyor araştırmıyorlar da anlamadım Manisa’da ki doktorum daha beyinde vücuda inmemiş demişti ve uykuda olabileceğimi söylemişti🤷♀️ yine ben kadın hastalıkları doktoruma söylerim bakalım simdilik benimde normal görüyor doğum pozisyonundamış bakalm çatı muayenesinden sonra belli olur bide şekere bağlı bende 32+1 🤲🌸