Kevserr1 Herkese merhaba.. Çok çok klasik olacak ama burda hep okurdum doğum hikayelerini yazmak banada nasip oldu şükür.öncelikle çok güzel bi hamilelik geçirdim mide bulantım vs nerdeyse hiç olmadı 20+5 ye detaylı ultrason da bebeğinin eşinin rahim ağznı kapattığını bu yüzden normal dolum yapamaycağımı belki ilerleyen haftalarda yukarı çıkabileceğini öğrendim bekledik ama plesenta maalesef yukarı çıkmadı. Bu yüzden kanamam olanilceğini riskli bi gebelik geçireceğimi öğrendim şükür doğuma kadar hiç kanamam olmadı bebeğin gelişiminde iyiydi zorunlu spinal Sezeryan 38+2 de 10 Aralık ta oğlumu kucağıma aldım. Çok rahattım hiç korkmadım korkulacak bişey de yok arkadaşlar belden iğne hiç acıtmıyor sakın korkmayın beni tek zorlayan şey dikiş ağrılarım var bu kader olacağını beklemiyordum o yüzden zorunlu olmadıkça siz siz olsun Sezeryan düşünmeyin bence ama sorularınız varsa yanıtlayabilirim rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️❤️
annelikyolculugum22 Kevserr1 ne güzel pozitif bi hikaye 🌸 26+4 te ultrason muayenesinde doktorum banada plasenta previa dedi. Ama rahim ağzını tam kapatıp kapatmadığını görmek için 28. Haftada vajinal ultrasonla bakılması gerektiğini söyledi. Şunu sorucaktım kaçıncı haftaya kadar beklediniz yukarı çıkmasını plasentanın? Birde vajinal ultrasonla baktılar mı sizede
bigelincik Kevserr1 tebrik ederim gözünüz aydın 😍 peki bu süre içinde yaşam şekliniz nasıl oldu sürekli yattınız mı normal yaşanatınıza devam ettiniz mi
SekerAnne Kevserr1 öncelikle gözünüz aydın, Allah analı babalı büyütsün güzel yavrunuzu ,bir plesanta previa olarak okudum , o kadar güzel umut oldunuz ki bana ben de inşallah sizinki gibi güzel bir doğum hikayesi ile dönerim buralara❤️🤲🏽 İlk doğumunuz mu ?
Papatya-Kokusu Kevserr1 Gözünüz aydın Bende previalıyım 24 haftalık malesef kanamalı geçiyor çok yoğun değil şükür ki özelde mi oldunuz çok kanama oldumu doğum esnasında 😊 plesentam olması gerekenden büyükmüş ama benim buda sıkıntı yapıyor gebeliğime malesef erken doğuracağım sanırım doktorum 28-29 a kadar dayanırsak iyi diyor doğuma alacakmış kötüleşmezse durumumuz
Kevserr1 annelikyolculugum22 32. Haftaya kadar bekledik canım benim tam kapatmıyordu yarı kapatıyordu doktorum hiç riske atmayalım o yüzden dedi vajinal ulrtasondan da bakmadı hiç
Papatya-Kokusu annelikyolculugum22 aa aslında anlaşılıyor karından da ve previa durumlarında kesinlikle vajinal muayene yasak 15. Haftada karından usgyle anlaşıldı benim rahmi kapattığı 😊
Kevserr1 bigelincik teşekkür ederim darısı size inşallah🙏🏻Doktorum yürüyüşlere devam ettirdi son haftalar hariç tabi öyle bi yatma vs yapmadım ağır kaldırmamaya çalıştım bide hiç kanamam olmadığı için şükür rahattım biraz
Mommy90 Çok sevindim evladınızı sağlıkla kucağınıza almanıza. Ben de aynı durumdayım 33+3 ile beklemedeyim. 37de sezaryen ile doğum yapacağım. Darısı başımıza ☺️🌸
Kevserr1 Mommy90 Mommy90 çok teşeşkir Mommy90 çok saolun inşallah sizinde öyle olur tam uyutmayın bence kendinizi spinal de inanın o iğne hiç acıtmıyor ben sadece dikiş ağrılarında zorlanıyorum biraz ama oda geçecek inşallah
Kevserr1 SekerAnne çok çok teşekkür ederim inşallah sizinde çöl güzel bi hikayeniz olur evet ilk doğumum oldu 🥰
Kevserr1 Papatya-Kokusu çok teşekkür ederim inşallah sizinde çok çok güzel bir hikayeniz olur ve sağlıklı bi şekilde bebeğinize kavuşursunuz doğumum özelde oldu ama kanamam normal olması gerektiği gibiydi çok sorunsuz bi ameliyat geçirdim şükür 😍🙏🏻
mervegemen- Kevserr1 tebrik ederim:) peki şuan 3. Gününüz durumunuz nedir dikisler ne durumda yatip kalkmak nasıl benim 3 gun sonra sezeryanim var
Kevserr1 mervegemen- mervegemen- çok teşekkğr ederim yatıp kalkerken zorlanıyorum çok ama bir haftaya anca toparlarsın diyor herkes zaten dikiş ağrıları biraz zorluyor o kadar