pelinnur ben 31 oldum ama 29 dan beri sıcak basıyor, yorgansız uyuyorum eşim ısrarla gece uyanıp üstümü örtüyor. Bırak daralıyorum diye kızıyorum sen yün yorgansız uyumazdın yüne geçmiyorsun bunu da örtmüyorsun diye söyleniyor. Eşim çok soğuk diye kazak giyerken ben tişört ile dolaşıyorum. ☺️☺️☺️