Merhaba, 6 haftalık hamileyim kasık sancım çok vardı çalışıyırum bu arada doktorum dinlen dedi idare ederim dedim ama cumartesi günü kahverengi lekelenme oldu çağırdı gitti yerleşme durumundan kaynaklı olduğunu söyledi ve bir hafta sabah akşam progeston iğne verdi ve ağrı kesici kalkmadan yatıcaksın dedi ama çok endişeliyim bu durumu yaşayan var mı ?