Defne000 tam tersi ek binada hep asistanlar oluyor. Gebelikten önce ve ilk haftalarda tahliller için oraya gidiyordum evime de yakın diye, kadın doğum bölümünde hep asistanlar oluyor. Kime denk geleceğini de bilemiyorsun haliyle. Bi kere çok iyi bir asistana denk gelmiştim, kalp atışını ilk o zaman öğrenmiştim. Onun haricinde öyle iyidir diyebileceğim biri olmadı. Ama ana binadaki doktorlar iyi. İkili testimi ana binada yaptırmıştım ve doktor çok çok iyiydi.