Kızlar dün geceden beri adet sancısı gibi ağrı çekiyorum… Gece ağrı bi gelip gittiği için ciddiye almadım çünkü ağrılarım hep oluyordu ama bu saat oldu hala ağrıyor. Belim , sırtım , kasıklarım ve karnıma ağrı vurup vurup geçiyor. 36+3 haftalığım erken doğum riskim vardı . Rahim ağzı uzunluğum 19 mm , 2 cm açılmam var . Ağrının sıklaşmasını mı beklemem gerekiyor? Su gelişi filan yok ama yoğun bi akıntım var