bsrakaradayi Kızlar 37+3 ile doğum yaptım🙏🏽 Bebeğim 5 günlük dün kontrol yapıldı sarılık 14,9 çıkınca fotoya aldılar. Emmede zorluk yaşıyoruz meme takviyesi yapıyoruz sabah kadar anca 13 e düştü var mı bunu yaşayan endişeleniyorum.
Lulikli bsrakaradayi bebeklerin yüzde 80-85i sarılık oluyor zaten canım. Yüksekliğine göre 1 gece 2 gece kalıyorlar. Çıktıktan sonra bol emme emmede zorluk yaşıyorsa mama öneriyor doktorlar. Arkadaşım daha yeni yaşadı mama verme dediler öcüymüş gibi çocuk doymadığı için sarılık oldu. Doktoru da mama vermekten çekinme demiş. Doktorunuz ne derse birebir uygulayın bence o sizi zaten yönlendirecektir
Busrakzlkc bsrakaradayi hala hastanedeyseniz foto ışığının altından almamaya çalışın orda sakinleştirin. Bir iki besleme sütünüzü sağıp biberonla verin altından almamak için en az bi 4 saat kalsın. Sonra emzirmeye gecin. Ama arada mama takviyesine devam edin . Akşama kadar düşmüş olur. 9 8 e düşerse 5 günlük bebek için alt sınır diye biliyorum
aylul0 bsrakaradayi biz 17 ile hastaneye yattık ama geçiyor canım endişelenme ben de korkumdan ağlamıştım, o ışığın altından almamaya çalışın. Sarılık düşünce zaten bol bol emzireceksiniz. Biz alarm kurup kalkıyorduk. Ne kadar emerse o kadar çiş yapar ve sarılığı atar vücuttan
bsrakaradayi aylul0 11 e düştüü taburcu olduk 🙏🏽 Bakalım 2 gün sonra kontrol var bakalım inşallah daha da iyi olur 🙏🏽