Mminikmucizemmm Krkmzozlem1 37 deyim daha yeni döndü yani en azından doktorum daha yeni paylaştı döndüğünü
ruveyda98 Krkmzozlem1 31 haftalıkken baş gelişti şu an 33+3 kanalda olduğunu hissediyorum inşallah zamanında gelirler
llFatma ruveyda98 kanalda olduğunu nasıl anlıyorsunuz benimki de baş aşağida kanala girdiğini nasıl anlarım ilk gebeligim ya hiç bilmiyorum😊
Liyuzamom Krkmzozlem1 30. Haftada dönmüştü 33 olduk hala dönmüş durumda normal gelecek kızım sanırım 😑😁🤷
Kuzeymom Krkmzozlem1 dün 32 haftam bitti rapor için kontrole gittim baş aşağı pozisyondaymış sordum da söyledi yoksa kanala ilerlemediği sürece pek söylemiyorlst
ruveyda98 llFatma vajinaya çok yakın hissediyorum hareketlerini ve aşırı baskı oluyor 2. Gebelik olunca anladım bendee 🤗
Edanurkeles Hıçkırıkları en alt taraflardan geliyor 31.haftadayım dönmüş mü oluyor bu doktora henüz 2 hafta var 😁
Zeze2454 Edanurkeles Geçen hafta bende doktora alt tarafta hissediyorum hıçkırıklarını dışarıdan bile belli oluyor dönmüş sanırım dedim yok dönmemiş dedi sırt kısmı felan oraya denk gelince orda gibi hissedilebiliyormuş