Pirtikveannesi
Bebeklerinden önce bezlenen annelere selam olsun, ben de burdayım 🙈😂
Çok çok normal, hasta olmasan da ileriki haftalarında kendine türlü bahaneler bulup dışarıya çıkmak isteyecek çişin. Ben artık anneme bile giderken canped’in hasta bezlerinden kullanıyorum. Şöyle bi aile ortamında herkes aynı anda gülerken kafalar bi anda bana çevriliyo ve benim yüzüm düşmüş sonra koşa koşa tuvalete giderken arkamdan ah işedi yine konuşmaları sonucunda ben de doğurmayı bekliyorum artık 😂😂😂