qencannee boyamakla bitiremem diye düşündüm , hic o ise kalkışmadım . Hele bir görün beni de 22 yaşında üniversite son sınıfta başladı, 28 yaşındayım ve özellikle percem ve saç ortası kısmımda var üstelik 👀🥴 o yüzden percem kullanmayı bıraktım ve uzattım . Kendimi bildim bileli olan perçemlerim bunyğzden artık yok . Topluyorum kamufle etmek iicn , ya da komple sağa ya da sola yatıyorum salınca da 😅