Slnn1122 Kızlar 33+0 olduk bugün çok şükür 🙏 nts hangi haftadan sonra düzenli gittiniz ve haftada kaç gün
RumeysaNur34 Slnn1122 31+5 henüz erken ama 34 de kontrolüm var o zaman bakılır sanırım sonra 36 da gideceğim en son 38 de doğuma gideceğim kısmetse
sumeyyearas Ben 36 haftamda gideceğim nst yapacakmış ilk defa . Daha hiç girmedim. Kendi çağırdı o tarihte . O gün de tam 36 haftam dolmuş oluyor
Liyuzamom Slnn1122 ben 33 TE gittim tam nstye girdim doktor söylemeden hatta bundan sonra 3 haftada bir gidicem kontrole yüksek ihtimalle yine girerim zaten 36 haftalık olmuş oluyorum