oguzweannesi benim de karnım hep aşağıda oldu 37+3 üm hala aşağıda yani hareketleri 28den sonra yukarı çıkıyor ama karnım hep aşağıda kaldı benim de her gören doğumun yakın diyor 😂 ama sıkıntı şu ki karnım hiç yukarı çıkmadı 30larda bile doğurursun nbu gün yarın diyolardı 37 oldum 😂