Kızlar bi sorum olucak biz kızımızın ismini Masal koymak istiyoruz çevremden de kulağına ezan okunurken kuranda geçen güzel anlamlı isimlerden koymamızı söylediler eğer o şekil yaparsak masal diye seslenirsek sakınca olurmu bilgili kişiler lütfen yazabilirmi