incisu Göbeğim düşmüş mü bugün çok rahat nefes alıyorum acayip derecede ateş basıyor 36 haftalığım bebeğim 10 gün ileride gözüküyordu sizce doğumum yakın mı 😕
FusunF incisu üste kalsın diye yaZdım canım valla ben öğrenmiş olayım pek düşmüş gibi gelmedi bana aşagıya dogru düşüyor sanırım
Jeatimo incisu bende 37de aşırı nefes rahatlığına ve enerjiye kavuştum ama göbek düşmesi yoktu. Sende de pek göremedim kuzum normal duruyor 🙈
Sumeyyebeyzaa incisu 34 haftalıkken doktorum benek çok aşağıda 2hafta çok dikkat et erken doğum olabilir dedi tam 2haftanın dolduğu gün dogurdum