defnelobe Merhaba hanımlar 32 haftalık gebeyim. Dün gece uyurken saat 2 de 4 de 6 da uyandım. Her birinşn sebebide aşırı karın sertleşmesi rahatsız edici boyuttaydı sizce sebebi nedir? ciddi bir durum mudur ?
Taze1anne defnelobe bende düzenli aralıklarla aynı şekilde kalkıyorum sürekli yataktan karnım taş gibi oluyor ve aşırı ağrı baskı ile zor yürüyorum tuvalete kadar. O kadar ki idrara sıkışmış oluyorum. Yapınca geçiyor rahatlıyorum. Sizde de bu şekildeyse korkmayın idrare sıkışıklıktan kaynaklı oluyor. 🌸
dakpinar- defnelobe hem idrardan dolayı ama en büyük sebebi de yalancı kasılmalarınız başlamış korkmayın :) 38 haftalığım aşırı derecede var ama nst de yalancı sancı olarak çıkıyor 🥰