Zeynep01 Benim sabahları çok bulanıyor zar zor kahvaltı yapıyorum öğlene doğru normale dönüyor ve doymak bilmiyorum 🙈 sancı derseniz bayağı sancılarım var yaklaşık 2 haftadır fakat Nst’de sancı çıkmadı adet sancısının bir tık şiddetlisi dizlerime kadar vuruyor 🤦♀️