Hilaldemirrr Kizlar 39+3 üm normal doğum düşünüyorum salı günü muaynem var gelen giden birşeyin yok ozelde kaçıncı haftaya kadar bekletiyorlar suniyle başlatabiliyorlar mı ?
iremss Hilaldemirrr doktora bağlı bazı doktorlar 41 haftayı da bitiriyor, bazıları da 40 haftada suni sancı veya sezaryen teklif ediyor
dakpinar- Hilaldemirrr siz istediğiniz zaman başlatırlar yani illa şu şu zamanda olsun derseniz tamam derler ama onlara bırakırsanız yani doktorunuza onlar biraz daha beklerler bebeğin bir gün daha durması anne karnında iyi olduğu için 🥰