22 haftalık hamileyim 1 saat önce yoğun bir kahvaltı yaptım. Şimdi yine açım gibi. Doymayan var mı aranızda? Yemekten sonra yine aç oluyorum ve az da yemiyorum 😏 ilk hamileliğimde gebelik şekeri sınırda çıkmıştı yine mi şeker var bilmiyorum. Kahvaltıdan 1 saat sonraki şekerim 120 çıktı