Kızlar dediklerinizi denedim tatlı yedim, soluma yattım, bayağa dürttüm ama hareket etmedi. Hemen acile gittim nstye bağladılar yeni geldim. Çok şükür sıkıntı yokmuş. 🤲🏼🤲🏼 İnsan korkuyor bir şey olacak diye.Benim 3.doz aşım öncesinde 2 doz sinovac olmuştum. Covid de atlattım 18.haftamda. şimdi 33+1 iz