MihrimahVeAnnesiii Melisayaren Yağ kullanmayı düşünmüyorum gereksiz bence . Şampuan Sebamed tercih ettim
Happy_001 Melisayaren unı baby sampuan yagda Johnsonis aldım banyodan sonra cok kurudu cildi yagla kabukları gıttı canım
Kamusbuglem Melisayaren kızımda dalin kullanıyorum baska marka almadım hiç bi sıkıntı yasamadım bebe yagı da aldım dalin ilk zamanlar nemlendirmek gerekiyor bebeklerin cildini kuruyabiliyor cnku
Ezgiduru Melisayaren kizimda mustela kullandim ama su an fiyatlar asiri artmis nasipse bu sefer hipp alacağım
Gul33 Melisayaren sebamed set aldım onu kullanacağım. Doğal içerikli diye satılanlar alerji yapıyor genelde. O yüzden yıllardır bilinen marka olsun istedim. Yağ almadım süt aldım onun yerine yine sebamed
iremss Melisayaren bene yağı gereksiz alerjik hassas bebek olursa egzema bile yapabiliyor, mustela iyi marka ancak şu an fiyatlar alıp başını gidiyo mustelaya ek incia kullanmıştm o da iyiydi tavsiye edeblrm