28 haftama kadar ne yanma nede idrarımda hiç bisey hissetmedim o yüzden idrar tahlılı yaptırmamıştım bir akşam idrarımdan kan geldi pembemsi doktor su iç dedi aradığımda sadece ama dayanamadım ben acile gittim her kanama tehlıkelı hemen gidin diyorlar enfeksiyon bakteri gibi şeyler çıktı şimdi antibiyotık kullanıyorum basına böyle gelen var mı kanamalı doktor alttan muayene dedi gelince ama ben yaptırmak istemıyorum