Merhaba, oncelikle gebeliginin basinda olan sevgili annelerimizi bu paylasim ile biraz tedirgin edebilirim, ozur diliyorum. Direkt es gecin isterseniz.
Bugun 8 haftalik hamile oldugumu saniyordum. Doktora gittik. Daha once keseyi gormustuk 3 hafta once, bugun kalp atisini dinleyecektik. Ben de cok siddetli mide bulantilari halsizlik falan her seyi yasiyordum.
Bugun doktor kesenin icinde embriyo olusmadigini soyledi. Kendi kendine dusmesini bekleyecegiz 1-2 hafta, sonra gerekirse kurtajla mudehale edecegiz dedi.
Bugune kadar aman dusmesin bisey olmasin diye endiselenirken simdi sorum su. Kendiliginden dusmesini kolaylastiracak ne yapabilirim? Bildigimiz maydonoz kavun hurma gibi seyler yardimci olur mu? Bunun ilaclari da varmis ancak yasadigim ulkede bulunmuyor malesef.
Ve de, beni tam olarak nasil bir surec bekliyor simdi..
Deneyimi olan annelerimizden tavsiye almayi cok isterim.
Simdiden cok tesekkurler.