moom222 Kızlar cuma test yapmıştım 88 çıkmıştı doktor pazar bidaha verelim dedi 168 çıktı arkdaslar sizce nasıl çok heyecanlandım ya 🤲🤲🤲
Scb moom222 bu değerlere göre gebelik var ben ilk öğrendiğimde 5 ti değerim çok sukur tutundu bebek insallah sizinde tutunur
Zeyna27 moom222 güzel canım illa %100 olmasına gerek yok %60-70 yeterli oluyor artışta seninde %99 😂😂 hayırlısıyla inşallah kucağına alırsın kuzum
moom222 Scb inşallah ilk sonucum 88 di iki katı 176 olması kazim ama 186 sağlıkçı kuzenm pazartesi aslında sonucu daha yüksek alacagm söyledi cumadan pazara iki gün ara geçmediğini soyledi
Scb moom222 birbirine yakın değer bence güzel artmış ben bir hafta sora verdim 120lerde bise çıkmıştı 2 katı olarak hesaplamadim bida kan vermedim zaten sora keseyi görmüştük sen dua et takılma sayılara Rabbım izniyle olur insallah
moom222 Zeyna27 ayh nasıl mutluyum kız bacım bilsen heyecandan sigmiyorum hiç bir yere Rabbime sukurler olsun üç kaybim var bnm çok zor durum inşallah sağ salim alırım valla takıntılı anne adaylarından biride benm rakam gittim takıldım ya 😂😂
moom222 Scb Allah razı olsun inşallah sağ salim kucaklariimiza Alırız rabbim dokdursun kucaklariimizi🤲🤲
Zeyna27 moom222 daha da mutlu olacaksın kalp atışını duyunca çabucak büyüyorsun zaten biz 7+2 olduk küçüğüz ama inanıyorum hızlıcakkkk büyüyeceğiniii❤️
moom222 Elif0611 benm tüp bebek cnm ya yarın hastanlama günüm ama tüp bebekte onuncu ve on ikinci gün kanda baktiriyorsun benm üç düşüğüm olduğu için tüp bebeğe yonlendim 🤲😔
moom222 Zeyna27 inşallah cnm inşallah melegine kavuşursun kucağına alırsın rabbim emeklerimizi bize nasıp etsin inşallah 🤲🤲🤲