Kızlar ilk sıralar bu kadar bulantım olmuyordu sabah olup bitiyordu şimdi gün içersine yayılan bitmek bilmeyen bir bulantı 😢 sabahları aç karına tiroid ilacı kullanıyorum şimdi birde üstüne idrar enfeksiyonu için ilaç kullanmaya başladım sabah akşam 😔 acaba ondan dolayı mı arttı? Yaşayan var mı