32+6dayım hafta basında doktor randevum vardı ilk kez NTS’ye bağladık kalp atısı çok hızlı değildi ama yetimi bulamadı olarak değerlendirdik sonra doktor muayenesinde de doktor hersey yolunda dedi ama 5-6gündür hareketleri azaldı geçen haftalarda beni yerimden sıcratırdı korkmalımıyım kızlar hiç hareket yok değil ama az bide hafif
Allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin korkuyorum 🙏🏻😮💨