beren4097 Zeytin25 38+0 da önce nişan sonra su ardı ardına geldi ve 4 saat içinde doğurdum çok şükür.🌸
EsengulC Zeytin25 39+3de oldu doğumum ama kendi sancım gelemdi bebeğimin de suyu azalmıştı mecburen suni sancı aldım 3 saatte doğdu çok şükür😊
66rabis Yarın itibariyle 41 oluyorum ama ne gelen var ne giden 😅 mecburen suni sancıyla ya da sezeryan la doğum yapacam
cinardefnemoms Zeytin25 ilk doğum 37 haftada olmuştu. Şimdi ikinciye hamileyim 37 hafta bitmek üzere ama gelmiyor henüz 😂