marsel_ve_annesi 16+5 deyiz ikiz bebislerimle, 13+3 deyken doktorum ikisi icinde kesin erkek demisti 👶👶💙💙 ama ben inanamadim bana cok erken gelmişti. Simdilik 2 tane tulum aldim, bu hafta inşallah cinsiyetlerini tekrar soracam hala erkek derse alisverise baslicam. Hareketlerini henüz hissetmiyorum, sabirsizlikla bekliyorum tekmelerini 😍😍