Edlina selam bnmde oluyo ama ben 2-4 hafta arasındayım şimdi gdim acıldem doktor dış gebelikte olabilir dedi kimyasal gebede olabilir dedi ayni kanamayı yaşıyorum ama da bi gün oldu kanamam hafif beta hcg baktırmanı istiyolar ordan anlayabilirmiş eger yüksekse gun gectikce demek gebelik devam ediyomuş eger düşukse düşük yaşiyomuşun gecmis olsun ensallah bisey yoktur bnmde işte yarın belli olacak hayırlısıyla